VEEL GESTELDE VRAGEN

Zijn jullie prijzen inclusief Btw?

Al onze prijzen zijn inclusief 21% Btw.

Huur ik per dag?

De vermelde prijzen gelden voor maximaal 3 werkdagen dit is inclusief de dag van bezorgen/afhalen en de dag van retour halen/brengen. De goederen kunnen pas op de 1e dag na 16:00 uur worden opgehaald.
U kunt de goederen ook op de dag van gebruik ophalen/laten bezorgen en/of retour brengen /laten ophalen. Zondag en feestdagen gelden niet als werkdag en worden dan ook niet in de huurprijs mee berekend. Iedere dag dat u de goederen extra wilt huren berekenen wij 25% van de huurprijs erbij. Indien je een prijsopgave wenst te ontvangen voor een afwijkende periode, neem dan gerust contact met ons op voor onze speciale tarieven.

Hoe ver van tevoren dien ik mijn bestelling te plaatsen?

U kunt vaak tot een dag voor de leverdatum nog materialen bij ons bestellen. Wel wordt de kans natuurlijk steeds groter dat de benodigde materialen niet meer beschikbaar zijn. Vroegtijdig reserveren is daarom vaak ons advies.


Ik wil mijn reservering annuleren hoe doe ik dat?

Kosteloos annuleren kan tot 1 week van tevoren voor de gehuurde datum, daarna wordt de helft van het bedrag in rekening gebracht.  Bij een annulering van minimaal 1 dag voor de gehuurde datum wordt het hele bedrag in rekening gebracht. Annulering dient schriftelijk (email) of telefonische te geschieden.

Ik heb een klacht

Klachten over levering moeten op de bezorgdag worden gemeld op telnr.  0365328433.  In geval van storingen en spoedgevallen zijn wij buiten normale openingstijden te bereiken op 06-8504 8282 bij geen gehoor inspreken in de
voice mail.

Moeten de materialen schoon retour?

De huurprijs die je betaalt is erop gebaseerd dat je de goederen schoon weer terugbrengt zoals wij deze geleverd hebben. Glaswerk en serviesgoed hoef je niet grondig af te wassen en te drogen maar het dient wel afgespoeld te worden. Voor linnengoed geldt dat de was kosten al bij de huurprijs inbegrepen zit. Wel ontvangen wij linnengoed graag droog retour.

Bereken jullie schoonmaken kosten?

Komt het gehuurde artikel vuil retour, dan berekenen wij € 7,50 per artikel met een maximum van € 50,--. b.v. chafing dish of iets dergelijk. Glaswerk en serviesgoed hoef je niet grondig af te wassen en te drogen maar het dient wel afgespoeld worden. Voor linnengoed geldt dat de waskosten al bij de huurprijs inbegrepen zit. Wel ontvangen wij linnengoed graag droog retour. Mocht bij controle blijken dat de tafellinnen en stoelhoezen heel vies en met eten resten, confetti terugkomen brengen wij wel waskosten in rekening.
Is er sprake van beschadiging van onze stoelhoezen en tafellinnen door het gebruik van plakband, verbranding door kaarsvet, sigaretten of iets dergelijk, dan brengen wij de volledige kosten van het artikel in rekening.

Voor glaswerk en serviesgoed rekenen wij 10 cent per eenheid. Voor grote materialen zullen wij de extra arbeid doorberekenen, het uurtarief dat wij hiervoor hanteren is € 17,50,

Kan ik een gehuurde artikel zelf ophalen?

Ja, het is mogelijk om het gehuurde artikel zelf op te komen halen, maar daarvoor vragen wij een borg. U dient een geldig legitimatiebewijs mee te nemen en u dient samen met de huurprijs de borg contant te voldoen. Voor meer informatie over de hoogte van de borg kunt u contact met ons opnemen.

Ik heb zelf goederen opgehaald en een borg betaald. Hoe krijg ik mijn borg terug?

Heb u bij ons een artikel gehuurd waarvoor u borg moest betalen dan krijgt u bij retour artikel de borg terug mits de artikel in goed staat verkeer. Bij het levering wordt de artikel door huurder en Xcellent Party Rent gecontroleerd. Indien anders afgesproken worden bij te laat aflevering kosten € 10,--  per gehuurde artikel in rekening gebracht.

Hoe laat kan ik mijn goederen komen ophalen?
 
Het ophalen en retour brengen van de goederen kan binnen kantooruren van 12:00 - 17:00 en op vrijdag en zaterdag tussen 10:00 - 17:00. 

Wat als ik iets breek of kapot maak - door breuk, verlies of beschadigingen?

Huurder is aansprakelijk voor alle schade, ongeacht het gevolg is van de schuld van de huurder of derden ofwel van overmacht. Reparatie van de gehuurde goederen mogen uitsluitend door Xcellent Party Rent uitgevoerd worden. Huurder is verplicht elke schade en elk gebrek onmiddellijk aan   Xcellent Party Rent te melden.



×
Welcome Newcomer